Friday, November 25, 2011

= hye =

ehemm, tahun 2011 dah nk abeh. hum, lame tak jumpe ngan membe kat skolah sif tuu. asyik duk umah aje. rndu durg lah. tp takpe, lenkali boleh jumpe kud. skang ade kat uma. dah lame update blogg nim. nasib bek ak tk lupe lge  punye password blogg nim. haha (: kalao tak, dah takleh bukak blogg kesayangan aku nim. baru-baru nim pegi check results untk fnal exam. huhu ): ak dpt 2.97 aje pointer. tp mujur aa takde yg ak failed! kalao tak mampus aku kene ngepek ngan aboh. haha. takpe lah dgan results tuu. yg pting ak usaha. ak tk tiru org pun.
smalam, abg ak tggal anak dea duk ngan aku. beshh aa. anak sedare yg paling aku sayang==
suke aa. tido ngan dea. haha (: situasi yg paling seronok spanjang cuti nim. tp may be ade lge yg lebih seronok kud. dgar-dgar cite 8/12/2011 nim nk pegi perak uma kakak aku. okelah, smbung lenkali...babai (:

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.