Monday, January 21, 2013

THE most sweetest couple in the world,,till THE END..insha ALLAH

kaklong ang balong



bangoh and kakngoh

bangcik and kakcik


bangteh and kakteh
   

bade and kakcihah
bamim and kakbiee
kakak and alif

syakirah
ni lahh aku
hehe. tulah kakak-kakak and abang-abang aku. erm, semua nye sporting belake >>
SUMPAH tak tipu
aku sayang diorang sangat2. and i hope dat all of them akan sentiasa dalam apa-apa bidang yang akan di hadapi. ( cium sikit untuk anak-anak sedara aku)

oppps,, sebelum terlupa.. nk mintak maaf dekat abg saiful(lerek) sbb gambar takde. tulah, FACEBOOK tanak active sgt. tk pun aku tk tahu fb dea. adoii.

nk kene letak jugak ke pic-pic anak sedare??
may be next time lha.

hehe..I nk chiao daa.
babai and salam sayang untuk semua..

the guys in da picture, i want u to know that I LOVE UOLL's


diharapkan semua yang berada dalam gambar di atas dapat baca ENTRI ni.
hihii.. thanks :))



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.