Monday, January 21, 2013

WAhh WAhh WAhh

assalamualaikum semua dan salam satu Malaysia..

dah lama tak amik tahu pasal blog ni. bukak memang bukak, but tak nak SIGN IN coz malas lol. haha. and tk tahu pasal apa boleh jadi malas nihh. haishh,,,sekarang tgah keje. dah takde pelanggan layan Facebook, Twitter then, ni hahh belogg pulak. aumm aumm, nk cakap apa ntah,, no idea bekk.

actually, aku tak sabar nk dapat gaji. aku nk beli whatever datb i wan laa. best kan kalau dah dpt pegang dan belanja dengan DUIT sendiri. wahh wahh wahh! tak sabar kudd. hihii.

apa lagi apa lagi nk cakap ni?
can u guys give me dat idea.

followers baru 3. MACAM MANE nk bagi followers ramai sampai berlambak lambak ehh?
eeiii.aku pun nk jg blogger terkenal mcam Fatin Liyana and Allayarhamah Yasmin J Hunwick tuu. best kan? takpe, may be ni bukan masa aku and belum ada rezeki...

mana tahu esok, minggi depan, tahun depan,, aku dah jd blogger terKENAL di seantero dunia. ngehngehngeh (suka sgt sampai nampak gigi berlapis haa)

that's all lahh. nothing to say..
Salam salam

thanks for reading this entry..

L.O.V.E  u oll's <3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.